2014. január 16., csütörtök

Lassan jár a posta mostanában Érd és Diósd között....

Lassan jár a posta mostanában  Érd és Diósd között.

Augusztus 27.-én Érd Jegyzőjének átadott levelemet, melyben kérdéseket tettem fel a Kerox Kft építkezésével kapcsolatosan, a  válasz levelet most kaptam meg a diósdi Hivatalon keresztül. Oda küldték, nem a címemre.

A levél elkészültének dátuma 2013 Szeptember 05. Postára 2013 Szeptember 27.-én adták a dátum szerint.

A múlt héten voltam bent a Hivatalban és pár engedélyt –Közösségi ház teremhasználatára szóló levelet kaptam ezzel a levéllel együtt.  Nem bontottam ki csak otthon.

Kerox Kft-vel kapcsolatban feltett kérdéseimre az érdi Jegyző Asszony  válasz levelében az áll, hogy én nem vagyok ’ügyfél’-ként bejelentkezve, így nem áll módjában betekintést adni az iratokba (  környezetvédelmi hatástanulmány az építési engedélyhez stb. ), csak a nyilvános  anyagokba. De megnyugtat a Jegyző Asszony a levél végén.

Nem is lett volna meglepő ez az írás, ha nem ütközne azzal a tájékoztatással amit Ostorházi László képviselőtársam adott tavaly ( augusztus 29.-i Önkormányzati ülésen), mely szerint Ő és Aradszki Adrás országgyűlési képviselő  betekintett az iratokba és ott semmi féle  jogi problémát nem látott.

Hát igen vannak „ egyenlők és  egyenlőbbek” …. valakikre nem vonatkoznak az előírások, van akire igen…


Hiába, no lassan jár a posta Érd és Diósd között….






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése