2014. június 9., hétfő

Nyári Napközi - a diósdi gyerekeknek – még nem késő cselekedni…


a múltkori ( Jún. 22. ) Testületi ülésen vetettem fel – mivel a Nőpont kérte a Önkormányzatot ebben az ügyben és beszéltünk róla, én a Igazgató úrtól kértem segítséget, mi a véleménye , mi a javaslata. A legpraktikusabb az érdi Napközis táborhoz csatlakozni, az a ca. 20-30 diósdi gyerek aki 1-1 turnusban részt venne, a tábor biztos befogadná.

Ez ügyben kértem intézkedést ill. ügyintézést a Polgármester Úrtól ill. Jegyző úrtól, elküldve  május 29.-én a levelet információt.
Eddig e-mailon nem kaptam ( mint máskor sürgős esetben) levelet erről, hogy mit tudtak intézni ill. milyen támogatást javaslunk a diósdi gyerekeknek turnusonként.

Talán még nem késő ebben intézkednie a Hivatalnak, Polgármester úrnak, a tábor szervezőivel gyorsan meg lehet kötni a megállapodást ill. a diósdi szülőket ki lehet étesíteni is a héten.
Újból kéréssel fordulok a  Polgármester úrhoz!


Re: Érdi nyári napközi  Notes Link

Laszlo Bogo 
to:
Laszlo Bogo
09.06.2014 13:58


Cc:
jegyzo, "Spéth Géza"                                                                                                                        09.06.2014 13:58



Tisztelt Polgármester Úr, Jegyző Úr,

Nyári Napközivel kapcsolatos levelemre nem kaptam eddig választ.

Érdeklődőm, hogy ez ügyben lépett-e a Hivatal a tábor szervezőivel beszéltek-e, a buszjárattal kapcsolatban is, s ha igen akkor erről a diósdi szülőket, iskolát tájékoztatták-e.

Javasoltam, hogy a heti turnushoz járuljon hozzá a Önkormányzat, csökkentve  a  családok terheit, lehet szociális alapon is a támogatást adnunk!

Várva válaszára
Tisztelettel

 Bogó László
képviselő



WG: [Caution: Message contains Suspicious URL content] Érdi nyári napközi

Laszlo Bogo 
to:
Spéth Géza, jegyzo                                                                                 29.05.2014 10:27
29.05.2014 10:27
            




Tisztelt Polgármester Úr,


Leszák Ferenc Igazgató úrtól kaptam ezt az információt.

Szeretném kérni, hogy egy javaslatot küldjön körbe a képviselők között, hogy mi a véleményük e tábor támogatásával - diósdi gyerekek részvételével.

a nem érdiek is jelentkezhetnek de akkor 12,500,- Ft / hét a költség- ezt lehetne csökkenteni esetleg 5000Ft / gyerek hozzájárulással.

Még amit meg kellene beszélni az érdi szervezőkkel, hogy a busz ami összeszedi a gyerekeket az jöjjön át  az iskola elé - jó lenne ha azért nem kérnének pénz -

A helyi napközi biztosítása sokkal többe kerülne - pedagógusok bérén kívüli eszközök, étkeztetés  stb. s az építkezés miatt csak a kisiskolát lehetne használni. - Igazgató Úr elmondása szerint.

várva visszajelzésére

Tisztelettel

Bogó László


From:                     Ferenc Leszák <leszakferi@gmail.com>
To:                          Bogó László <Laszlo.Bogo@sensient.com>, László Bogó <bogolaszlodiosd@gmail.com>,
Date:                      29.05.2014 10:03
Subject: [Caution: Message contains Suspicious URL content] Érdi nyári napközi


Kedves Laci! Küldöm az információkat az érdi nyári napköziről!
Szerintem ha a diósdi gyerekeknek az önkormányzat tudna adni 5000 ft/hét/gyermek támogatást, akkor nagyon megkönnyítené az anyagi terheket. 


--
Leszák Ferenc
Diósdi Eötvös József Általános Iskola

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése